Aanvullende voorwaarden levering Kerstpakketten

KERSTPAKKETTEN ZAKELIJKE LEVERINGSVOORWAARDEN

Aanvullend aan de Algemene Voorwaarden van deSwaanKado.nl

 

Overeenkomst:

Door een bestelling bij ons te plaatsen gaat u met ons een overeenkomst aan. Dit kan zowel per e-mail, fax, mondeling, telefonisch als schriftelijk. Zowel deSwaan als de klant is verplicht hetgeen is overeengekomen te leveren (of gelijkwaardige vervanger) c.q. af te nemen. Bij orderplaatsing uit naam van een bedrijf, instelling o.i.d. is zowel degene die de bestelling plaatst als het bedrijf oid aansprakelijk hiervoor.

Zakelijk of particulier:

Kerstpakketten worden in principe uitsluitend geleverd aan zakelijke klanten of bijvoorbeeld verenigingen, stichtingen oid. Particulieren/consumenten kunnen uitsluitend kerstpakketten bestellen conform de zakelijke voorwaarden, hiermee aanvaarden zij het wegvallen van de diverse herroepingrechten en andere expliciete consumentenvoorwaarden.

Prijsweergave:

Alle prijzen in de catalogussen en websites van deSwaan zijn INCLUSIEF de Nederlandse BTW (0 / 6 / 21%) tenzij anders vermeldt.

Betaling:

Afhankelijk van de afspraken bij orderplaatsing vooruit per iDEAL of vooraf/achteraf een factuur of deelfactuur.

Voor betalingen die niet binnen de gestelde termijn binnen zijn, geldt een toeslag van 1% per maand en € 15.- aan administratiekosten. Prijzen zoals afgesproken bij orderplaatsing blijven gelden, drukfouten voorbehouden. Betaling kan per bank, pin of contant. De eindafrekening dient echter uiterlijk 14 dagen na factuurdatum bij ons binnen te zijn, daarna schakelen wij een incassobureau in.

Alle bijkomende kosten zijn voor rekening van de klant. Onze facturen worden meestal per e-mail verstuurd.

Order annuleren:

Zodra u bij ons een bestelling plaatst bent u verplicht hetgeen overeengekomen bij ons af te nemen.

Tot 25 november kunt u tot 1 dag na orderplaatsing nog kosteloos annuleren en indien wij uw goederen nog niet besteld hebben, annuleren tegen 25% onkostenvergoeding. Indien wij u goederen wel besteld hebben of voor bestellingen na 25 november, bent u te allen tijde direct verplicht tot afname & betaling.

Onvolkomenheden:

Ondanks dat wij onze uiterste zorg besteden aan het inpakken van uw pakket en ook meerdere controles hierop uitvoeren kan het voorkomen dat er toch iets niet volgens afspraak is afgeleverd. Neem dan direct contact met ons op, indien de fout op tijd opgemerkt en doorgegeven wordt zijn wij nog in staat om de fout (voor de kerstdagen) te corrigeren. Mochten wij de ontbrekende producten niet meer op tijd aan u kunnen leveren dan zullen wij de ontbrekende producten crediteren. Vervolgschade voortvloeiend uit een manco zullen wij niet vergoeden.

Indien u of wij fouten ontdekken in de factuur kan er tot 30 dagen na aflevering nog een correctienota gestuurd worden. U kunt dus geld terugkrijgen of nog bij moeten betalen.

Verpakking:

Bij orders vanaf 100 pakketten en besteld voor 25 november kunt u uw voorkeur uitspreken voor het design van de kerstpakketdoos. Hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn. Wij proberen hier dan rekening mee te houden. Voor kleinere en latere orders verpakken wij uw pakket in de dan aanwezige standaarddoos.

Promotie artikelen:

Wij kunnen gratis een door u aangeleverde kerstkaart aan het pakket toevoegen.

Voor alle andere artikelen kunnen wij een vergoeding vragen voor de handelings- en inpakkosten, sterk alcoholische dranken mogen wij niet verpakken. Wij zijn gerechtigd om onderin de doos, een of enkele folders c.q. voordeelbonnen van onze eigen andere activiteiten te stoppen.

Het spreekt voor zich dat wij geen artikelen van derden inpakken die wij zelf hadden kunnen leveren…

Alcoholische dranken:

Wij gaan ervan uit dat alle bij ons bestelde pakketten bestemd zijn voor personen van 18 jaar en ouder. Mocht u pakketten bestellen voor jongere personen dan mogen er geen alcoholische dranken in. U bent verplicht dit dan aan ons te melden.

Toch niet leverbaar:

Ondanks dat u tijdig heeft besteld kan het gebeuren dat een artikel toch niet leverbaar is of op een andere manier niet beschikbaar is. Het product wordt dan vervangen door een kwalitatief gelijkwaardig artikel in dezelfde prijsklasse en als het kan uit dezelfde productrange (bijvoorbeeld aardbeienjam ipv abrikozenjam). Bij bestellingen na 25 november kunnen wij geen leveringsgarantie meer op alle producten geven, u krijgt bij niet-leverbaar automatisch een gelijkwaardig vervangend artikel.

>> Non-food bestellingen en artikelen die niet tot ons standaardassortiment behoren zijn altijd onder voorbehoud van leverbaarheid door onze toeleveranciers. Indien onze toeleverancier, ondanks toezeggingen, toch niet het door u bestelde kan leveren, zullen wij het vervangen door een goede vervanger of een levensmiddel dat in de opzet van uw pakket past.

Bij een dergelijke grote verandering binnen uw pakket zullen wij vooraf contact met u opnemen.

Het is niet toegestaan om uw order te annuleren omdat er een of enkele mutaties zijn.

Doorgeven mutaties in de bestelling:

Extra bestellingen of annuleringen/mutaties kunnen uitsluitend per e-mail, info@deswaan.nl , worden doorgegeven. Meld ook duidelijk het aantal van de nieuwe bestelling, zodat hier geen misverstanden over kunnen ontstaan. Wij kunnen geen verantwoording nemen voor onduidelijk doorgegeven mutaties. Er mag maximaal 10% geannuleerd worden, tegen een onkostenvergoeding van 25% van de waarde per pakket.

Bij last-minute extra bestellingen kunnen wij afwijken van het oorspronkelijke pakket indien uw producten uitverkocht zijn. Wij zorgen er wel voor dat het in de lijn is van het oorspronkelijke pakket.

Retour zenden & zichtmonsters:

Wij accepteren geen retourzendingen van pakketten of artikelen, tenzij er sprake is van ernstige fouten/breuk van onze kant in de bestelling of aflevering. Breuk en bederf bij aflevering, door onze transporteur, dient u op de dag van ontvangst binnen 3 uur aan ons te melden.

Teveel door u bestelde pakketten dient u zelf een andere bestemming te geven, wij kunnen er niets meer mee.

U kunt niet “op zicht” bestellen zonder dit vooraf kenbaar te maken aan ons.

Levensmiddelen kunnen nooit “op zicht”, van non-food kunnen wij tegen onkostenvergoeding een zichtmonster sturen. Bij retournering betaald u wel de vervoerskosten, het goederenbedrag crediteren wij. Let op, gelijkwaardige vervangende artikelen vallen buiten de retourregeling, deze komen ipv het bestelde.

Vroegboek kortingen

Gegeven kortingen zijn alleen geldig indien er ook tijdig betaald is. Bij te late betaling wordt de vroegboekkorting alsnog in rekening gebracht. Op nabestellingen geven wij geen kortingen.

Bezorging

Bezorgkosten zijn voor rekening & risico van de klant, tenzij anders is overeengekomen.

Houdt rekening met oponthoud tijdens het transport en laat de pakketten 1of 2 dagen eerder bezorgen dan dat u ze gaat uitdelen.

Bezorging in Noord-Holland tussen het Noordzeekanaal en Den Helder gaat meestal via eigen bezorgdienst.

Bij bezorging nemen wij u op in een bezorgroute. Bij orderplaatsing spreken wij een bezorgdag met aflevertijd met u af. Indien noodzakelijk, i.v.m. onze planning e.d., kan deze wijzigen. Wij informeren u hierover.

Aflevering op maximaal 20 meter van de auto, alleen gelijkvloers. U dient zelf het interne vervoer en vervoer naar hogere etages te regelen.

Meegeleverde pallets en omverpakkingen dient u zelf af te voeren.

*Bezorging in de rest van Nederland gaat via een transportbedrijf, hierbij gelden de vervoersvoorwaarden van de transporteur..

Indien wij de pakketten naar losse adressen voor u moeten versturen, kan het voorkomen dat ondanks de meerdere keren aanbieden en ophaalservicepunten in de buurt een pakket toch weer bij ons retour komt. Voor de kerst versturen wij deze, op uw kosten, nogmaals naar het opgegeven adres of naar u zelf. Van pakketten die na de kerst nog bij ons terugkomen wordt de actuele waarde geschonken aan een goed doel, tenzij u anders heeft aangegeven.

Wij kunnen op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor kwaliteits of andere gebreken die ontstaan na aflevering of verzending.

Algemene bedrijfsgegevens:

Naam ondernemer: deSwaan

Vestigingsadres; De Swaan 18 / 1722PW / ZUID-SCHARWOUDE (LANGEDIJK)

Bezoekadres, idem maar uitsluitend na afspraak.

Telefoonnummer: 0226-312079 bgg staat mobiel doorgeschakeld

E-mailadres: info@deswaan.nl

KvK-nummer: 37101881

Btw-identificatienummer; NL.1845.11.707.B.01

LANGEDIJK

6 september 2015

tech: dodo.nl | design: studioviv.nl